Älmhult Brukshundklubb - Foto och Media

ÄBK foto och media sköts tillsammans med JJ Photos och Jonathan & Ozzy.

JJ Photos finns på Facebook och Jonathan och Ozzy finns på Youtube.

Det kommer dyka upp fotodagar på klubben för att fota lite olika hundar i olika grenar för att förnya bilderna på hemsidan.

Jonathan Johansson heter jag. Många känner nog igen mig som instruktör. Jag driver JJ Photos och Youtube kanalen Jonathan och Ozzy tillsammans med Ozzy som är en Belgisk vallhund - Malinois.

JJ Photos startades 2015 mest som hobby. Fotar mest djur och natur , men har även fotat lite porträtt och bilar. Fotar och redigerar själv.

Jonathan och Ozzy startades 2020. Där har jag filmat en hel del rallybilar. Men har börjat filma och lägga ut olika hundvideos. Det är en blandad kanal med Hund, Rally och Skytte i fokus. Kan även bli lite Vloggar i framtiden. Filmar och redigerar själv för tillfället. Länk till Youtube här!